Bulgaria to Mision /Hope Burgas

Olemme seurakuntana tukemassa koulutyötä romanilasten parissa Bulgariassa.

KOULTUS ON OVI YHTEISKUNTAAN

Seurakuntamme kautta annetava tuki madollistaa vuodessa 36 lapsen koulunkäynnin.
Tukemme kautta autamme varustamaan lapsia kouluun ostamalla koulukirjat, koulutarvikkeet sekä vaatettamalla lapset. Annamme myös kesä- sekä talvikengät kevät- ja syyslukukaudelle.
Köyhimmät perheet pääsevät viikoittaisen ruoka-avun piirin.

Tänään tämän työmudon kautta on 300 lasta aloittanut koulunkäynnin. Kolme korkeakouluopiskelijaa valmistuu nyt keväällä: yksi lääkäriksi, toinen opetajaksi ja kolmas sairaanhoitajaksi.

BULGARIA TO MISSION ON YHTEISPROJEKTI TUKHOLMAN SUOMALAISEN FILADELFIASEURAKUNNAN KANSSA

Työstä vastaa Toivon Lähde izvor Na Nadezhdata-yhdistys yhteistyössä Fida International kanssa. Vastuuhenkilöt Bulgariassa on lähetystyöntekijä Seppo Lindgren ja pastori Jordan Atanasov.

Myös sinä voit olla mukana koulutyössä valitsemallasi summalla

Maksutiedot

Bankgiro: 132-0530 kirjoita “Finska” ja Bulgarian koulutyö

Postgiro: 73 54 41-8

Swish: 123 674 25 71 kirjoita “Finska” ja Bulgarian koulutyö

Voit myös liittyä posituslistalle jättämällä sähköpostiosoitteesi ja näin saat joka kuukausi kirjeen ja viimeisimmät uutiset työstä.